Klacht: Ontbrekend onderdeel kast

CorinaC op 30 november 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Wacht al weken op een ontbrekend deel van de kast, al weken beloven ze ons het deel op te sturen maar tot op heden niks ontvangen, de kast ook niet de goedkoopste is al betaald.
Ze houden zich niet aan de afspraken die in de berichtjes worden beloofd.
Nu echt wel klaar mee!

Graag het deel leveren zoals beloofd, zodat de kast in elkaar kan worden gezet!!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

5 maanden geleden - Beste, Als eerste wil ik je bedanken voor het schrijven van deze feedback. Het spijt me dat je het onderdeel nog niet hebt mogen ontvangen. Zojuist heb ik je een email gestuurd met de verdere informatie. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Reactie van de melder van de klacht CorinaC

5 maanden geleden - Na de klachtmelding en een mailtje van hun kant ben ik meteen gebeld voor een oplossing. Het niet complete pakket kon ik terug sturen met door het bedrijf gestuurde dozen en zou bij mij thuis netjes afgehaald worden, met teruggave van het bedrag. Het ontbrekende deel was niet meer leverbaar. Dozen idd netjes bij ons afgeleverd zoals afgesproken in zeer korte tijd. Bijna terug gestuurd komt het ontbrekende deel toch nog bij ons aan, dus kast alsnog inelkaar kunnen zetten. Al met al via een hele grote omweg paar weken verder toch nog netjes geholpen en is het probleem opgelost.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 16 december 2021 om 09:01 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je reactie.

Zeer prettig om te lezen dat we samen tot een oplossing zijn weten te komen.

Ik wens je veel plezier met het aangekochte artikel!

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door CorinaC