Mijn Klacht:
27 juni heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb een foto van de orderbevestiging gemaakt, omdat het de eerste keer was dat ik hier bestelde. Een bevestigingsmail heb ik nooit ontvangen, maar het geld werd wel afgeschreven. Ook een pakket kwam niet binnen 2 dagen, zoals de levertijd zei. Contact gezocht via de chat. Medewerker vertelde mij dat de bestelling niet in hun systeem stond. Bewijs van bestelling dmv het eerder genoemde screenshot en bankafschrift geleverd. Er werd mij verteld dat het uitgezocht zou worden en dat ik binnen 12 uur bericht zou krijgen. Niet gebeurd. Nog 3 maal via de chat contact gezocht. Steeds hetzelfde antwoord. Telefonisch contact gehad. Medewerker zou het oppakken en er zou binnen 12 uur reactie komen. Niet gebeurd. E-mail met bewijzen gestuurd. Hierop krijg ik tot 3 keer toe hetzelfde antwoord: we kunnen de mail niet oppakken, we hebben de afschriften en alle gegevens nodig. Terwijl al deze informatie in de mail stond. Belachelijke service.
Gewenste Oplossing:
Het betaalde bedrag dient per direct terug gestort te worden!
