Klacht: te veel betaald

JannydeHeer op 13 juli 2023 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

In de veronderstelling dat ik kocht bij een betrouwbaar ticketbureau heb ik 2 kaarten gekocht bij Viagogo voor de voorstelling van Andre Rieu op het Vrijthof. Ik heb €295,- betaald, 9 maanden voordat de voorstelling begon. Een paar dagen voor de werkelijke datum kreeg ik de kaarten via de email toegestuurd. Daar stond een waarde van €65,- per kaart. Telefonisch was Viagogo niet te bereiken, het bleef bij een bandje met een zeer lange wachttijd. We hadden vreselijke plaatsen, bijna achteraan en ik heb voornamelijk ruggen gezien.

Ik wil redelijk gecompenseerd worden. Ik heb 165 euro teveel betaald. Ik wil dat geld teruggestort hebben. Viagogo heeft me de indruk gegeven d.m.v. een overzichtskaart dat we redelijk goed zaten. Wat zegt een leek nou C3? Ik ben misleid en wil daarom het verschil terug hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JannydeHeer