Klacht: betaling

Anthony Gelder op 04 september 2023 over VGZ in de categorie Algemeen

Ik krijg na 3,5 jaar nog een rekening van van zorgverzekeraar IZA/VGZ (computerfout) , ik krijg een overzicht over al mijn kosten en de betalingen aan het iza.

uit het overzicht is uit te halen dat ik een gedeclareerde rekening moet terugbetalen.
volgens hun overzicht zou ik juist geld van hun terug moeten krijgen, voor een duidelijke uitleg krijg ik geen antwoordt. Ook niet om het teveelbetaalde terug te storten krijg ik helemaal geen antwoordt.

Het enige wat ik van ze krijg zijn aanmaningen, Wat moet ik of kan ik hieraan doen?

Ik wil graag antwoord op mijn vragen, een duidelijke uitleg, en het teveelbetaalde graag teruggesort hebben

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VGZ

Reactie van de melder van de klacht Anthony Gelder

7 maanden geleden - Natuurlijk wil VGZ mijn klacht niet in behandeling nemen. Ze kunnen geen antwoordt op mijn vraag geven, er wordt een terugbel verzoek gemaakt, tot op heden wacht ik op dat telefoontje. Er wordt niet gereageerd op mijn berichten. Ik hoop met mijn bericht mensen te mobiliseren met dit zelfde probleem

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VGZ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony Gelder