Klacht: Onterechte rekening

op 05 februari 2019 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

In november heb ik via vodafone op mijn eigen pagina automatisch opwaarderen aangevraagd voor de periode 24 dec 2018. Nu wou vodafone al meteen de 10 euro gaan incasseren. Dit heb ik geweigerd omdat ik pascper dec wou opwaarderen .ik heb hiervoor de klantenservice van vodafone gebeld en deze vrouw heeft alles ingetrokken. Dus in mijn veronderstelling was het geregeld. Nu heb ik daarop vlg dagen iedere keer mail gehad over de betalingd achterstand. Ik heb wel 5 keer vodafone gemaild per wattsapp en hun dit voorgelegt. Maar kreeg als antwoord dat dit mallware is en hun nooit hierover berichten sturen.en dat bij hun in de computer alles goed staat. Dus was voor mij wéér opgelost .nu kreeg ik dus deze voorgaande incasso voor mijn neus dus ik wéér Vodafone gemaild. En krijg dus nu dat ik het moet regelen met payments sulutions limited .maar kan hun niet bereiken. Om deze vordering in te laten trekken .jeb ook van vodafone te horen gekregen dat er bij hun geen rekening open staat .dus hoezo …..en rekening bij hun dan wel?
Mvg paula wals

Als deze rekening teniet gedaan wordt en hun collect2call daarvan op hoogte brengen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Schorpioen1968