Klacht: Betaling abbo

op 22 december 2019 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn rekening van Vodafone betaald via de app. Nu is het afgeschreven via Vesta payment solutions en ook overgemaakt naar een andere rekening dan dat vodafone heeft. Het bedrag is ook twee keer afgeschreven in plaats van 1x. Ik neem zo snel mogelijk contact op met Vodafone hierover. Het heeft niks te maken met een prepaid maar met een abbo!

Gewenste Oplossing:

Pas als ik allebei de bedragen terug heb op mijn rekening!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Thomasjanssen