Klacht: betaling aan Vodafone blijkbaar via vesta payment solutions gegaan

op 05 augustus 2019 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de rekening op website van my Vodafone een betaling gedaan van € 121,60 welke bedoeld waren voor de laatste betaling van mijn Abonnement)toestel.
Echter bleek dat de betaling niet aan Vodafone is doorgestort en zij deze dus ook niet ontvangen hebben maar dat op een of andere duistere manier het bij Vesta Payment Solution terecht gekomen is.
Vreemd dat dit kan gebeuren en aan de klachten te zien ook heeeeeeeeel vaak gebeurd, Ook vreemd dat Vodafone hier geen maatregelen in neemt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dan ook per direct dat door Vesta Payment Solution het bedrag alsnog naar Vodafone wordt doorgezet zodat mijn betaling is gedaan of dat ik mijn geld terug krijg zodat ik Vodafone zelf opnieuw kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JSPLN