Klacht: 20 euro opgewaardeerd op 4-07-2014 maar staat niet op mijn telefoon

roukies op 10 juli 2014 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 10 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte klant, Er zal een terug storting plaats vinden voor uw opwaardering. Het bedrag wordt binnen een week terug gestort op uw rekening. Met vriendelijke groeten, Vesta Payment Solutions Limited

Categorie Betalingsdiensten
Status Opgelost
Datum 10 juli 2014

Op 4 juli 2014 heeft de klager 20 euro opgewaardeerd, maar dit bedrag werd niet bijgeschreven op zijn telefoon, ondanks dat het wel van zijn bankrekening was afgeschreven. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heb op 4-0-07-2014 20 euro opgewaardeerd.
Wel afgeschreven van bank maar niet opgewaardeerd op mijn telefoon.

Gewenste Oplossing:

20 euro opwaarderen op mijn telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 10 juli 2014 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er zal een terug storting plaats vinden voor uw opwaardering. Het bedrag wordt binnen een week terug gestort op uw rekening.

Met vriendelijke groeten,
Vesta Payment Solutions Limited

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM