Klacht: Vest scheurt

op 30 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 30 mei 2016 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Leibbrand, het spijt ons te horen dat het door u op 6 april bestelde vest gescheurd is. Ik stel u voor dit artikel te retourneren. Omdat het betreffende artikel momenteel uitverkocht is kunnen wij helaas geen ander exemplaar verzenden. Indien u een vervangend artikel wenst te ontvangen kunt u het gewenste artikelnummer en de maat doorgeven via sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Wij versturen deze dan portovrij voor u. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door petra33