Klacht: verzoek tot terugbetaling vliegtickets boeking bij KLM via eDreams

op 12 juni 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Bij eDreams op 04-02-2020 twee tickets gekocht voor 323,25 euro voor ’n vlucht van KLM op 29 april 2020.
deze vlucht is geannuleerd vanwege Coronamaatregelen.
diverse keren geprobeerd om contact te krijgen. heb op 17 maart 2021 gechat met een medewerker van eDreams. Ik heb te kennen gegeven dat is mijn geld terug wil en absoluut geen voucher. Hij vertelde mij dat ik moet wachten op een terugbetaling van de KLM naar eDreams. Daarna betaalt eDreams terug aan mij. Op 15 oktober weer gechat en is mij verteld dat ik moet wachten op een mailbericht van eDreams. Ik heb een Request ID ontvangen op 21-04-2021 en heb een factuur als bewijs. Ze schrijven daarop dat ze me zullen informeren via e-mail. maar tot op heden géén mail of terug storting gehad

Ik ben pas tevreden als ik het totale bedrag van 323,25 teruggestort heb gekregen op mijn bankrekening. daar heb ik het volle recht op.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Schavemaker