Klacht: Verzoek om refund voor een gecancelde reis door Transavia vanwege corona

op 21 mei 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2020 is onze reis naar Gran Canaria vanwege corona gecanceld, Hier heb ik melding in 2020 van gemaakt en Edreams heeft in een telefonisch contact toegezegd om een verzoek van refund bij Transavia te doen. Bij navraag blijkt dat er bij Transavia niets is binnengekomen. Zolang zij geen verzoek om refund ontvangen. kunnen zij niets betekenen. Mijn verzoek is derhalve om alsnog een verzoek tot refund te doen bij Transavia.

Het betreft Referentie 4817992686.

Van Amsterdam (AMS) tot Gran Canaria (LPA), met Transavia Airlines EBETST Bevestigd
Terugreis
Van Gran Canaria (LPA) tot Amsterdam (AMS), met Transavia Airlines EBETST Bevestigd

Vertrek
14:35 za, 14 mrt Amsterdam (Netherlands) – Schiphol (AMS) Transavia Airlines
HV 5665 Transavia Airlines
Aankomst
18:15 za, 14 mrt Gran Canaria (Spain) – Las Palmas (LPA) Klasse – Economy

Terugreis
Duur:
4 uur 40 minuten
Vertrek
18:10 do, 19 mrt Gran Canaria (Spain) – Las Palmas (LPA) Transavia Airlines
HV 5666 Transavia Airlines
Aankomst
23:50 do, 19 mrt Amsterdam (Netherlands) – Schiphol (AMS) Klasse – Economy

In de verwachting dat u voldoende informatie heeft om deze klacht af te handelen,
met vriendelijke groet,
Frits Fransen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terugkrijg die ik betaald heb voor de reis. 380 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frits fransen