Klacht: Verzetten weekend weg.

op 20 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zouden 22 september 2017 naar center parcs huttenheugte gaan. Maar ons neefje heeft een ongeluk gehad en is daar bij overleden.. gebelt op 19 september om te vragen of het verplaats kan worden. Want krijg je te horen? Te kort dag mevrouw je kan het niet verplaatsen. Sorry maar te kort dag??? Sinds wanneer kun je beslissen wanneer iemand overleid en wanneer de crematie is ? Lijkt me niet .. ze deden erg onrespect vol na ons toe. En zijn dus verplicht volgens hun om niet naar de crematie van ons neefje te gaan maar gewoon leuk na center parcs. Of we zijn gewoon ons geld kwijt !! Ik vind dit heel erg en echt onrespectvol. Van alles geprobeert maar konden helemaal niks ! Ons neefje gaat natuurlijk voor en nu zijn we even 400€ lichter omdat we niet konden verplaatsen!!!!!

Ik ben tervreden als we een aardig deel van ons geld terug krijgen. Of dat we het kunnen verplaateen na wanneer we wel kunnen !
Het heeft ons €400 euro gekost. Hadden €100 kortings bon. Laten ze ons maar €300 terug storten want we hebben er totaal geen plezier meer aan om naar een onrespectvol park te gaan met onze kinderen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 september 2017 om 09:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door melissajenna