Klacht: Verzendlijst

op 17 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag avond 12 januari voor 9 uur avonds besteld volgende dag in huis…..zo staat het bij jullie op de site.
Waarom krijg ik dan pas de woensdagsmiddags 15 januari mijn telefoon.
Dit is toch geen recklame maken.

Gewenste Oplossing:

Dat jullie gewoon waar maken wat er wordt beloofd.
Zou wel een kortingsbon willen krijgen kan ik daar nog een hoesje van kopen voor mijn mobiel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 januari 2014 om 17:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en zijn wij tot een oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Patrieskl