Klacht: Verzekering afgesloten

op 30 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Destijds toen wij onze LG-televisie hebben aangeschaft, hebben wij een verzekering erbij afgesloten voor de periode van vijf jaar. In ons voordeel ontstonden er 6 maanden voor dit afliep dode pixels in het scherm, waardoor wij meenden recht te hebben op gelijkwaardige vervangen.

Dit is blijkbaar niet helemaal de bedoeling, daar je maar een bepaald rest percentage terugkrijgt. Dit is fout 1 die alle medewerkers van de Mediamarkt verkondigen. Het is een all-in verzekering, waarbij u altijd uw geld terugkrijgt of een vervangend product.

Nu worden we onder druk gezet om onze televisie binnen 24 uur te brengen en voor maar 70 euro afstand hiervan te doen. Dan moeten we nota bene zelf contact opnemen met de verzekering om het af te handelen. De enige garantie die ik momenteel heb is een ondeugdelijk product, dat extra is verzekerd, en daar moet ik dan afstand van doen voor een gering bedrag.

Ik wens graag een voorstel vanuit de Mediamarkt dan wel de verzekeraar hoe dit op een schappelijke wijze opgelost kan worden. De verzekering is destijds voor een bedrag van meer dan 100,- euro afgesloten. Dat kan toch niet betekenen dat ik nu máár 70,- euro ontvang, met een kans dat ik daarna afgescheept word. Daar pas ik voor.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rayv1988