Klacht: Verzekering

R. Secreve op 15 september 2021 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Bijna 4 jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone met een toestel Samsung Galaxy S8 verzekering. Toen mijn abonnement afliep heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een toestel Samsung Galaxy S10. Nu bijna 2 jaar verder is mijn telefoon gevallen, ik wil hem opgeven voor de verzekering en na een aantal keer van het kastje naar de muur gestuurd te worden krijg ik te horen dat mijn toestel niet verzekerd is .. wel betaal ik al 2 jaar 10,50 per maand .. dit is voor mijn Galaxy S8 schijnbaar? Waarom zou ik verzekering betalen voor een oude telefoon? Bij de aanschaf van mijn nieuwe abonnement is hier nooit iets over gezegd, niet geïnformeerd niks. Ik vind dit geld trekkerij en ik zit met een toestel die kapot is. Van dat geld had ik een nieuw toestel kunnen aanschaffen. Medewerkers verkopen dit aan hun klanten, maar wijzen hen niet op dit soort zaken, waardoor ik denk heel veel klanten veel geld te veel betalen voor een oud abonnement. Ik vind dat schandalig. Ik zou het prettig vinden als mijn geld terug gestort wordt, of mijn toestel gemaakt wordt.

Ik ben tevreden wanneer er mee gedacht wordt en ik niet constant het zelfde antwoord krijg. Daarmee ben niet alleen ik, maar een hoop andere klanten geholpen denk ik. Iedereen werkt hard voor hun geld en niet om in de maling genomen te worden.

Graag ontvang ik mijn geld terug die ik betaald heb voor een verzekering die ik niet kan gebruiken.
Of wanneer mijn toestel wordt gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Secreve