Klacht: Verwijzingregister Eva

op 27 mei 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Beste,

Ik zit met het volgende probleem. Ik ben inmiddels al 7 jaar geleden door de ABN-AMRO geplaatst in het EVA register. Hierdoor kan ik geen hypotheek of een creditcard aanvragen. Ik heb begrepen dat deze registratie maximaal 8 jaar duurt. Aangezien dit al 7 jaar geleden is, vroeg ik mij af of het mogelijk is om mij uit deze registratie te halen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Jullie zeggen wel dat de verwijzing enkel bij jullie is maar jullie hebben er een exterene verwijzing van gemaakt.

Ook zakelijk bankieren ben ik hier de dupe van. Al enige tijd heb ik een succesvol bedrijf waarmee ik nu bankier op een andere manier. Dit is erg stressvol

Verwijdering uit het Eva register

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste heermevrouw, Ik kan me voorstellen dat je deze EVA registratie graag verwijderd ziet. Je kunt een verzoek tot inkorten van de registratie doen. Dit kun je doen door een brief te sturen naar postbus 283 1000EA Amsterdam t.a.v. de afdeling SIM. Vermeld in deze brief waarom jij vindt dat de EVA registratie verkort moet worden. Stuur hierbij ook een kopie van je legitimatie mee. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 11 juni 2018 om 09:44 geantwoord

Beste heermevrouw,

Op 27 Mei heb je via dit forum een klacht geplaatst over dat je geregistreerd staat in het EVA register. Omdat het inmiddels 7 jaar geleden is, wil je deze registratie het liefst verwijderd hebben.

Op 28 Mei heeft mijn collega gereageerd en aangegeven dat je schriftelijk een verzoek tot inkorten kunt doen via onze SIM afdeling. Hier hebben wij van jou geen reactie meer op gekregen. Daarom zullen wij deze klacht sluiten.

Wij hopen dat het inmiddels is gelukt een schriftelijk verzoek naar ons te sturen. Mochten wij nog iets kunnen doen, dan kan je ons bereiken via onze verschillende Social media kanalen. Natuurlijk mag je ook altijd een Whatsapp bericht sturen naar: 06 - 839 000 24

Philippine
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jniem