Klacht: Verwijzing garantie naar fabrikant

op 07 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben het oneens met de melding van de afd rentepunten om zelf maar bij de fabrikant , in mijn geval Philips, mijn garantie verzilverd te krijgen.
Dit vind ik onjuist, rentepunten is de leverancier en die moet m.i.
zorgen dat dit geregeld wordt

Gewenste Oplossing:

ik een op z.n minst nieuwe electrische tandenborstel krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 juli 2017 om 22:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer De Boer,

Jammer om te horen dat er iets mis is met de geleverde tandenborstel.

Het product blijft van Philips. Als het om de garantietermijn gaat dat Philips heeft gesteld kunt, u daar aanspraak op maken bij de leverancier. Deze informatie vind je ook bij FAQ op de Rentepuntenwinkelpagina.

Voor verdere vragen wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Rentepuntenwinkel. Zij kunnen hier meer informatie over geven.

Groet,
Tjitske

Alle klachten die gemeld zijn door rob de boer