Klacht: Verwijdering van klachten

op 04 mei 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Klacht.nl laat het toe dat mensen zomaar onterechte klachten publiceren op deze site zonder enige controle Op deze manier kan je een bedrif kapot maken Ook worden er klachten geplaatst van personen die geen klant zijn bi mijn bedrijf en iets hebben gekocht dat ik niet eens verkoopt. Toch worden deze klachten aangenomen en geregistreerd en zichtbaar voor iedereen. Na contact gehad met diverse instanties ga ik klacht.nl dan ook aanklagen voor smaad en laster als min bedrif niet onmiddelijk van deze site verwijderd word

Als mijn bedrijf berwijderd wordt van deze site en klacht.nl zijn procedure aanpast. Ook moeten de reacties van bedrijven zichtbaar zijn op de site. Niet alleen de reacties van de consument

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Yorimeubels

5 maanden geleden - En graag een serieuze reactie en niet het standaard antwoord dat iedereen krijgt die dezelfde klacht bij jullie neerlegt

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 18:40 geantwoord

Beste Yorimeubels,

Wij controleren wel degelijk klachten (en oplossingen) op een aantal aspecten. Klacht.nl geeft bedrijven juist de mogelijkheid om inhoudelijk te reageren, iets wat op bijvoorbeeld een forum een stuk lastiger is. Daarnaast hebben we een procedure om 'valse' klachten met onjuiste informatie te laten verwijderen.

De reacties (oplossingen) van bedrijven zijn zichtbaar, tenzij het bedrijf er voor kiest om de oplossing alleen aan de melder van de klacht te laten zien.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 22:20 geantwoord

Ondanks wat ik u gevraagd heb staan de klachten toch nog steeds op mijn naam. Ik had u gevraagd deze te verwijderen. Het is heel makkelijk om een klacht op opgelost te zetten maar ze blijven wel staan. Ik wil dat alle klachten worden verwijderd en dat ik nietg meer bij jullie zichtbaar ben

Alle klachten die gemeld zijn door Yorimeubels