Klacht: Verwijderen van voucher zonder aankondiging/geldige reden

op 30 juni 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Mijn voucher werd automatisch verlengt door de corona toestand. Een tijd later is mijn voucher verdwenen. Social Deal beweert een mail gestuurd te hebben dat de voucher zou verdwijnen. Deze mail is nooit in mijn inbox geweest (ook geen spam en of prullenbak). Na nogmaals te vragen achter de bevestiging van deze mail, werd niet meer gereageerd op mijn vraag.

Wij zouden graag onze geldige voucher terug hebben. Mits we deze niet hebben gebruikt noch een geldige melding hebben gehad dat deze zou verlopen of zou verwijdert worden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 05 juli 2021 om 15:37 geantwoord

Beste,

Hartelijk dank voor je bericht.

Jammer dat je de e-mail niet hebt ontvangen. We hebben inmiddels contact gehad over de situatie en dus ook samen gekeken voor een passende oplossing. Gelukkig zijn we er samen uitgekomen en hoop dat ik je naar wens heb geholpen.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal