Klacht: verwijderen van klachten

op 11 juli 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

goede dag graag verneem ik waarom u klachten verwijdert (de macht van de grote partijen???) aangezien mijn klacht door oostappen niet wordt opgelost maar wel steeds meld klacht opgelost schiet ik er natuurlijk niks mee op zo houden jullie kunstmatig hun oplossingspercentace hoog (belangen bij ooststappen misschien???) mvg

gewoon serieus te werk gaan en er ook op toe zien dat klachten worden opgelost nu kan een bedrijf zeggen opgelost en klaar maar feitelijk is de klacht dus niet opgelost oostappen geeft zelf aan schijt aan jullie te hebben en als je via klacht.nl melding maakt dat ze dan sowieso de klacht niet meer behandelen schandalig graag beter beleid/toezicht daarop

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 14:23 geantwoord

Beste heer/mevrouw de Hen,

Het is niet toegestaan om klachten dubbel te plaatsen, dat is de reden dat enkele van uw klachten zijn afgesloten. De oorspronkelijke klacht en reacties vindt u hier: https://www.klacht.nl/oostappen-vakantiepark/klacht/ronduit-schandalig-2/

Mocht u niet tevreden zijn met de klachtafhandeling van Oostappen dan kunt u deze beoordelen met een slecht cijfer. Het gemiddelde cijfer per bedrijf staat in de statistieken op desbetreffende bedrijfspagina.

Daarnaast zijn wij sinds vorige week in overleg met Oostappen wat betreft hun klachtafhandeling. Zij gaven inderdaad aan geen klachten meer in behandeling te nemen en veranderde dan de status naar opgelost. Hierdoor kunnen zij geen klachten meer op Klacht.nl in behandeling nemen totdat hun werkwijze wordt aangepast. Wij staan echter nog steeds geen dubbele klachten toe.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 14:28 geantwoord

de reden wat oostappen geeft moet bij u toch ook de alarmbellen laten rinkelen of je reageert of zoals hun aangeven dat ze hun werkwijze moeten aanpassen je reageert helemaal niet maar je kan nu het hoogseizoen aanbreekt niet alle klachten verbloemen door status opgelost er op plakken

Bericht van Klacht.nl

6 maanden geleden - Beste, Dat is ook de reden waarom Oostappen geen klachten meer op opgelost kan zetten, tenzij ze aangeven hun werkwijze te veranderen. Met vriendelijke groet, Tom

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

6 maanden geleden - nou waarom staat mij klacht dan op opgelost???

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

6 maanden geleden - en ja hoor oostappen mag klachten gewoon op opgelost blijven zetten

Alle klachten die gemeld zijn door dannydehen