Klacht: Verwijderen van een bericht

op 28 april 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Door het plaatsen van een politieke foto en text ben ik verwijderd van Face Book voor 7 dagen ! Uit ervaring weet ik dat de AIVD over uw schouder mee kijkt ! Een mens mag dus niet voor een mening uitkomen zoals het behoort in een Democratie ! Ik deel hiermee de mening van duizenden mensen die hier net zo over denken maar ik heb al wel in de gaten dat ook u weer zwikt voor een regering die achter de schermen de media beheert ! Zoals ik al vaker heb vernomen uit betrouwbare bronnen bij hoger geplaatsten die ik heb gesproken en het toegaven alleen niet op papier durfden te zetten ! Helaas ! Ik ben één van de voorstanders om het Noorden te doen afscheiden van Nederland een idee wat al niet meer te stuiten is mede dankzij deze regering ! En uw Sociaal Media is voor ons een mooi middel omdat te promoten op een vreedzame manier voordat het escaleert tot een situatie zoals in de Oekraïne ! Onze opzet is niet om direct een oproep te doen om een gewapend conflict uit te lokken maar in VREDE ! En wat ik op Face Book plaats is tegen deze Regering om ze zo tot inkeer te brengen zodat het Noorden zich niet hoeft af te scheiden en wij door kunnen gaan als 1 Natie ! Mocht U toch proberen de mening van mensen die houden van Onze Democratie doormiddel van dit soort acties het zwijgen op te leggen dan zult U in het vervolg nog scherper op moeten letten omdat er zoveel Face Book accounts zijn aangemaakt telkens wanneer er 1 verwijderd word er weer een paar de lucht ingaan ! Dit is geen bedreiging maar wij willen ons uitten in wat voor de echte Nederlanders een o zo Heillige Democratie is ! Met Vriendellijke Groet Roelof van der Vlag !

Als de Democratie Gerespecteerd word !

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelof van der Vlag