Klacht: verwerking inschrijfkosten

op 31 augustus 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Sinds 13 augustus heb ik mij per internet aangemeld bij basic fit. Per Ideal is er E 19,99 inschrijfkosten voldaan (afgeschreven op 14 augustus). Ik heb keurig een pasje thuis toegestuurd gekregen. Vanwege sporten op verschillende locaties was dit ideaal. Nu krijg ik telkens de mededeling dat ik een betalingsachterstand heb. Ik werd gebeld door Robin met het verzoek of ik een bewijs wou toesturen met de afschrijving. Dit heb ik meteen gedaan na het telefoontje. Ik moest dit per mail toesturen. Ik kreeg keurig een geautomatiseerde mail terug (19 augustus). Het is erg druk, maar binnen 5 werkdagen krijgt u antwoord. Helaas ruim 2 weken later nog geen antwoord. Ik krijg nog steeds de mededeling op de basic fit vestigingen dat ik een betalingsachterstand heb! Ik vind dit erg vervelend dat het nu zo lang duurt!

Dat mijn betaling wordt verwerkt op het hoofdkantoor!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 september 2015 om 10:20 geantwoord

Beste FenFen,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de betaling van €19.99 gevonden en aangeslagen. Dit staat nu in tegoed op jouw lidmaatschap en wordt verrekend met de maanden oktober en november. Mijn excuses voor het ongemak.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door FenFen