Klacht: Verwerking betalingen

op 05 februari 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Vrijdag is er een betaling uitgevoerd vanuit ing voor 12u. Betekend dat het dezelfde dag op mijn rekening moet staan. Contact gehad met ABN. Betaling zien ze staan maar wordt niet verwerkt. Vandaag weer contact. Krijg je te horen dat het voor 18u verwerkt moet zijn. Via whatsapp wordt ik aan het lijntje gehouden met onzinnige antwoorden. Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt!!!

ABN, los het op voor alle klanten en voor mij. En houd de mensen hier niet aan lijntje. Geef toe dat er een storing is!!!!!

Betaling per direct verwerken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

8 maanden geleden - Goedemorgen Femke, Balen dat je nog steeds op je geld wacht. Vooral met het weekend ertussen is het natuurlijk niet fijn. Ik heb mij ook ingelezen in je gesprekken op WhatsApp. Wij proberen je uiteraard verder te helpen, maar binnen onze mogelijkheden. Wanneer iemand vanaf een ING bank vrijdagochtend geld aan jou heeft overgemaakt, had je het inderdaad nu al moeten hebben. Ik heb vanochtend nog geïnformeerd, maar vanuit onze kant hebben wij geen storing gehad in deze periode met inkomende betalingen. Er moet dus iets anders aan de hand zijn, maar het is belangrijk dat we dit onderzoeken. Ik wil je heel graag helpen, alleen ben jij de ontvangende partij. Wij kunnen inkomende betalingen voor jou dus niet controleren. Anders had ik het meteen gedaan! Het is dus belangrijk dat de betaler contact opneemt met de ING, zodat zij een onderzoek kunnen starten. Zij kunnen zien wat er misgegaan is. Het lijkt me zeker verstandig om dit onderzoek zo snel mogelijk te starten, want de betaling is duidelijk niet goed gegaan. Hopelijk hebben jullie beiden snel meer duidelijkheid! Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 13 februari 2018 om 09:25 geantwoord

We hebben geen reactie meer ontvangen van Femke. Via dit forum zullen we de klacht sluiten. Uiteraard is het mogelijk om bij vragen en opmerkingen contact met ons op te nemen.

We zijn telefonisch bereikbaar op 0900-0024, via WhatsApp op o.a. 0613660024. Natuurlijk is het ook mogelijk om een nieuw bericht te plaatsen op dit forum.

Vriendelijke groeten,

Evert-Jan