Klacht: Verwarring koffiebonen Ballerom bonen en kwaliteit ervan

op 19 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb net een nieuwe Jura en vind van mezelf een goede smaak op koffie.
Als ik alle verschillende verhalen lees op internet word je gek en komt er op neer geen koffie bonen te kopen uit supermarkt er kunnen verkeerde brand procedures en zelfs kan er allemaal rommel in zitten stokjes steentjes kortom eigenlijk tweederangs boon nu heb ik geen bal verstand van branden.
Nu heb ik een Zak Ballerom over tafel gegooid en alles nagekeken of er aan de zak dark roost bonen olie aan toe gevoegd is kan ik niet beoordelen. Zelfs slecht voor koffie machine je ziet door alle verhalen niet meer duidelijk wat goed is. Wel weet ik zeker dat dat ietwat waterige afdronk heeft.U zet in uw folder dat de bonen op eerste plaats na test.
kunt u alles eens goed duidelijk neerzetten op verpakking of internet lees overal wat anders.

Ben tevreden als ik bonen kan gebruiken in dure Jura machine en kunnen de bonen rommel bezitten die machine extra slijtage geven door olie.

Vind Ballerom wel verschil met de bonen die ik koop bij speciaal zaak.
Je heb zoveel verschillen in branden van bonen.
Ik weet wat ik proef en daar hou ik het verder bij.
Wel had ik bij koffie uit de speciaal zaak hele afscheidingsbeweging schijfjes en bij ballroom een bak prut maalgraat paar keer aangepast maar geen verandering.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2017 om 13:06 geantwoord

Beste heer Mulder,

Doormiddel van de verpakking met de verpakkingscodes kunnen wij het artikel achterhalen in ons systeem. Op deze manier kan de leverancier o.a. ook testen uitvoeren. Indien u nog in het bezit bent van de verpakking en inhoud ontvangen wij deze graag. Deze kunt u kosteloos naar ons toezenden onder vermelding van uw naam, adres en het referentienummer 25691201:

Lidl Nederland GmbH
Afdeling klantenservice
Antwoordnummer 504
1270 VB Huizen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Uw Lidl Team.

Heeft op 19 juni 2017 om 20:15 geantwoord

te veel gedoe ik heb het op mail al twee keer duidelijk op geschreven

Alle klachten die gemeld zijn door Rein Mulder