Klacht: verwarming staat aan

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik zat net in de bus en de verwarming stond aan. wel zo hard dat ik mijn benen andere kant op moest zetten. Dit is echt onnodig dat hij aanstaat.
de passagiers komen van buiten met hun jassen aan dus is het niet nodig om verwarming aan te zetten. Dit kan jullie ook energie schelen, wat voor jullie ook een besparing kan zijn. Zeker als je dit bij alle bussen door hele land doet.

Als de verwaming niet meer aangezet wordt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Tholens, Wat vervelend dat de verwarming aanstond. Heb je voor mij het busnummer of heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Tholens

3 maanden geleden - Bus 183 vanuit Woubrugge, vertrekhalte Kerkweg naar Leiden Centraal tijd: 8:34 hetzelfde trouwens gisteren zelfde bus. en de bus van Leiden Centraal naar Woubrugge, lijn 183 tijd 18:11 alle bussen verwarming aan

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 11:19 geantwoord

Beste Tholens,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur je klacht door naar de regio, zodat ze op zoek kunnen naar een oplossing.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Tholens