Klacht: verwaarlozing park

op 02 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

vies laken op bed
ontlasting op deurpost toilet
deur koelkast sluit niet waardoor regelmatig piep die ophoudt als we flink tegen de deur slaan.
etenswaar dat gekoeld moet worden minder bruikbaar
5 keer klacht neergelegd bij receptie. Zondag middag kwam monteur die constateerde dat de koelkastdeur niet sloot. Koelkast is aan vervanging toe volgens de monteur. Zou al langer kapot zijn. Steeds is er iemand binnen gebleven om onze klacht aan de monteur duidelijk te maken. niet leuk voor de groep.
plinten lagen los en werden door de kinderen gebruikt als zwaard. Leuk maar gevaarlijk. Dus boze kinderen.
Gourmetten. 1 apparaat werkte niet. Er was bruin brood besteld op vrijdag, we kregen wit brood met de melding bruin brood was zondag uitverkocht. Hoezo vrijdag besteld en zondag geen bruinbrood. Was NOODZAKELIJK i.v.m. de darm problemen van een van de mede reizigers. Nu een dag ziek en ziek naar huis. Wat denkt u van de sfeer.
Er was zichtbaar een lekkage geweest

uograden, renoveren en repareren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2017 om 14:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wimpoppel