Klacht: Vervolg op ( ik zie nix )en Hans zegt klacht opgelost.

op 20 mei 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nadat ik een aantal keren bij Hans Anders geklaagd had over wazig zien en dan bedoelde ik niet een klein beetje wazig zien maar echt wazig zien en Hans Anders het erop wilde gooien dat ik niet aan multifocale had moeten beginnen omdat mijn vorige multifocale bril ook al problemen gaf ( daar werd ik duizelig van ) ( was trouwens ook een bril die door Hans Anders aangemeten was) had ik besloten dat ik geld terug wilde omdat ik nix aan die bril zou hebben. Geld terug gekregen en nu? Moet toch een bril…..dus op naar Specsavers ogen opgemeten over2 weken klaar ( vriendelijk personeel ) Gisteren opgehaald en raad eens GLASHELDER NIX wazig zien !! Nu de metingen Eerst van Hans Anders : R ..S 0.75….cyl : – 0.75…As : 85…..add: 2.25
L : 1.00 …Cyl : 1.25…Add: 2.25
De metingen van Specsavers : R: ..S +0.25…Cyl: – 0.75…As : 80.0….Add: 2.00
L : +0.50 …C: -1.00…As 87.0 …Add 2.00

Ik zie toch wel wat verschillen!
Waarom deze mail? Omdat ik het gevoel had dat ze bij Hans Anders me niet serieus namen en dachten dat het tussen mijn oren zat of zo.

Laat maar

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 mei 2016 om 16:01 geantwoord

Beste mevrouw Dalebout,

Mijn collega's hebben met u contact opgenomen naar aanleiding van uw berichtgeving over de verschillende waardes in de sterkte van de glazen.

Zij hebben aangegeven het zeer vervelend te vinden dat het zo gelopen is en dat zij u niet hebben kunnen helpen. Zij zijn blij dat u nu uiteindelijk toch een bril heeft met de juiste sterkte en wensen u hier veel plezier mee.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lena Dalebout