Klacht: vervangende lijn HvH

op 29 juni 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Nogmaals een klacht over de bussen welke rijden tussen HvH en Schiedam. Mijn vorige klacht werd niet in behandeling genomen. Waarom weet ik niet. In ieder geval vraag ik mij af waarom in godsnaam deze aftandse en afgekeurde bussen in de roulatie zijn genomen. De bussen zijn onmogelijk ingericht maar het ergste is dat de temperatuur niet te regelen is. dwz dat het meestal te warm is en benauwd, laat staan als de buitentemperatuur stijgt, dan is het 30 + graden. Er kan geen raampje open alleen het raam van de chauffeur en van enige verkoelende airco is geen sprake.
Bovendien zijn de wachthokjes van de simpelste soort. Ze geven totaal geen beschutting tegen de gloeiende zon. Dus terwijl je staat te wachten breekt het zweet je al uit. Dan moet je nog de bus in!
Je bent ziek en gekookt als je op bestemming bent. Dit kan nooit goed zijn voor een mens. Zeker niet als je hartklachten hebt.
Indien ik overigens geen reactie krijg op deze klacht zal ik de (social) media niet schuwen. De maat is vol!

Andere wachthokjes en andere bussen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Parvati