Klacht: Vervallen bus

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen zondag 10 december 2017 sneeuwde het. Doordat arriva niks liet horen over de vervallen bussen en of er nog bussen kwamen of niet, heb ik 6 uur op het busstation in alphen staan wachten in de sneeuw. Erg onproffesioneel dat er niks gemeld werd en wij aan ons lot over gelaten werden. Een melding op het tijdbord van de bus is een kleine moeite.. slechte zaak dit.

Niet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 14:12 geantwoord

Beste N.k.s.,

Wat balen dat je niet kon reizen. We hebben de hele middag en avond updates gedeeld via @Arriva_NL op Twitter en op www.arriva.nl.

^Wouter
Arriva Webcareteam

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door N.k.s.