Klacht: Vertrektijden bus

Shirleydaniels op 13 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou er wordt gezegd Arriva, daar kun je op vertrouwen.. nou zeg dus niet. Ik stap uit de trein en dan hoort komt er een paar minuten later een bus waar ik op overstap. Dit is al de zoveelste keer niet het geval omdat de bus veel te vroeg vertrekt. Er staat dan op het bord dat de bus verwacht wordt op dat tijdstip maar dan is de bus allang weg. Dit is gewoon niet meer leuk. Ik kan dan een half uur op de bus gaan wachten terwijl ik niet te laat was voor de bus waarmee ik wilde reizen. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bussen op de juiste aangekondigde vertrektijden vertrekken zodat ik niet op een bus blijf wachten wat vervolgens allang weg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Shirleydaniels, Wat balen dat je moet wachten op je bus. Over welke bus gaat het? Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste Arriva, Het was buslijn 56 van valkenburg naar gulpen. De vertrekhalte was valkenburg station en eindhalte gulpen. De 'normale' vertrektijd was 16:51. Gr. Shirley Daniels

Arriva

Heeft op 13 november 2017 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Shirleydaniels,

Dank je wel voor de aanvulling. Ik stuur je klacht intern door naar de verantwoordelijke manager, zodat besproken wordt.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door