Klacht: Vertrektijden bus

op 25 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Ik heb de afgelopen tijd meerdere malen meegemaakt dat mijn bus te vroeg vertrok bij de halte, dit 5 minuten te vroeg waardoor ik steeds mijn bus mis, hier baal ik erg van omdat dit consequenties heeft voor de rest van mijn dag
Ik hoop dat dit serieus wordt genomen en er iets aan gedaan wordt

Mvg

Ik ben tevreden wanneer mijn bus op tijd rijdt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Maria99, Wat balen dat je bus steeds te vroeg vertrekt. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijden, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Maria99

1 maand geleden - Vanochtend was het lijn 31, halte drieplassen weg richting leiden centraal, de bus zou om 07.22 moeten vertrekken maar vertrok om 08.16 , ik stap bij de beginghalte op Mvg

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 06:07 geantwoord

Beste Maria99,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio, zodat lijn 31 besproken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam