Klacht: Vertrektijden

op 15 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het wordt tijd dat er eens een keer wat aan gedaan wordt!

Of ik mis mijn aansluiting en kom te laat.
Er is altijd wel wat..

Het gebeurt steeds vaker en de ergenissen worden steeds groter

Dat de bussen een keer precies optijd vertrekken!
Vooral lijn 8 naar vrijheidswijk! Die is echt altijd 1t minuten te laat waardoor ik keer op keer te laat kom op school door de slechte dienstregeling van arriva

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht JordyB.

4 maanden geleden - Gewenste oplossing: Staat 1t moet zijn 15 minuten

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hoi Jordy, Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp is het grootste probleem lijn 8 in Leeuwarden, welke regelmatig een kwartier te laat op komt dagen. Kun je mij nog aangeven welke aansluiting (lijn) je door deze vertraging mist? Als je, je ook nog een aantal data en tijdstippen weet herinneren, kan ik concreet melding maken van je klacht. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht JordyB.

4 maanden geleden - Ik heb er laatst nog over gebeld als de bus om 46 aan moet komen bij de eebrug dan rijd hij nog aan de overkant en moet hij vrijheidswijk nog nog in! Ik mis regelmatig de aansluiten van lijn 5 naar aldlan of de schoolvervoer bus lijn 5 of 615 van leeuwarden naar surinamestraat! Vorige keer kwam de bus ook te laat aan op station en mocht ik niet meer instappen op bus 615 om bij mijn school te komen omdat hij al weg reed! Ik weet de exacte data's en tijden niet omdat jet al zovaak gebeurd is.

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 11:47 geantwoord

Hallo Jordy,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Ik zet je klacht intern door naar de regio, zodat zij naar de punctualiteit van deze stads- en streeklijnen kunnen kijken. Hopelijk merk je snel verbetering!

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JordyB.