Klacht: vertrektijd klopt niet met boekingsbevestiging

op 18 augustus 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben bij d reizen om haar betrouwbaarheid onze reis geboekt
het blijkt nu dat d reizen met een onbetrouwbare airliner haar vluchten boekt.
Corendon heeft altijd wat vandaar dat wij niet rechtstreeks met deze airliner zaken doen vlucht ipv 8.30 uur verplaats nu naar 15.20 uur
Dag voorbij en kleinkind straks in de stress
zal gezellig worden aan boord.
Zullen wel weer veel klachten binnen komen

vluchtijden mogen best iets verschillen maar geen 7 uur

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:03 geantwoord

Beste meneer Meijer,

Bedankt voor het melden van uw onvrede over de vluchttijd welke gewijzigd is. Wanneer een reis wordt uitgevoerd door een chartervlucht mag deze tot de dag voor vertrek van tijd wijzigen. De vertrektijd mag tussen 00:01 en 23:59 liggen. Ik begrijp van mijn collega's dat zij na zijn gegaan of er een andere vlucht op dezelfde dag gaat. Er is een andere optie, maar deze vlucht vertrekt later op de dag. Ik begreep dat jullie de vlucht niet wilde wijzigen naar de latere vlucht. Het is dus verder niet mogelijk om iets te veranderen aan de nieuwe tijd.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen – Webcare

Heeft op 18 augustus 2017 om 19:14 geantwoord

transavia vliegt in de morgen van 3 september

Bericht van D-Reizen

3 maanden geleden - Beste meneer Meijer, Ik begrijp dat het een vervelende situatie is, maar helaas werkt de touroperator Corendon voor deze reis niet samen met Transavia. Er is alleen een Corendon vlucht beschikbaar. U kunt dus niet wijzigen naar een vlucht welke niet in het assortiment van de touroperator zit. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door stacey26