Klacht: Vertraging vlucht OR 507

op 21 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Er was geen vliegtuig van TUI, maar van Swissport, met Spaanse crew. Hierover is geen informatie gegeven.
Er was op tijd ingecheckt, 15.00 uur waren de passagiers aan boord. Vlucht vertraagde doordat er een verkeerde koffer zou zijn ingeladen. Daarna was er de melding dat Brussel geen toestemming gaf tot vertrek. Vertrek was pas om 16.30 uur. We hebben geen water, voucher of maaltijd gekregen. Er werd begonnen met het uitdelen van water, maar dat is na een aantal rijen weer gestaakt. Slechte service aan boord. Slechte communicatie tussen de crew onderling. Beperkte keuze en beperkt aantal snacks. Er kon gekozen worden uit saucijzenbroodje voor € 3,50 of een kaasbroodje voor
€ 4,00. Van allebei 1 besteld en betaald. Geen snacks gekregen. Wel een tussenlanding in Madrid om 19.05 uur. Die werd slechts last-minute meegedeeld. Purser, die deze mededeling moest doen, was zelf ook stomverbaasd. Hij zou hierover later terugkomen, maar heeft verder niets meer gecommuniceerd. Crew werd in Madrid vervangen. Eenmaal in de lucht werden de snacks uitgedeeld. Tenminste het saucijzenbroodje. Het kaasbroodje zou nog in de over zitten. Na enige tijd kreeg ik te horen dat de kaasbroodjes op waren??? Er werd namelijk van achterin het vliegtuig begonnen met het uitdelen van de kaasbroodjes. Op dus. Ter vervanging een broodje kaas gekregen.
Er zou een tussenstop op Lanzarote zijn. Nadat de landing was ingezet, werd er plotseling weer opgetrokken en doorgevlogen naar Fuerteventura, alwaar er op 22.30 geland werd. De uitgifte van de koffers duurde lang, zodat er pas om 23.30 uur ingecheckt kon worden in het hotel.
Op dat tijdstip was er geen maaltijd meer in het hotel te verkrijgen, waardoor er in Caletta de Fuste een eetgelegenheid gevonden moest worden. Hierdoor zijn extra kosten gemaakt van € 48,00.

Financiële compensatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caro3