Klacht: Vertraging vlucht, onprofessioneel bedrijf.

op 23 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb een vliegticket geboekt voor vandaag 23 mei 2016. Het toestel zou om 10:35 vertrekken naar Lissabon. Toen ik ging inchecken kreeg ik te horen dat er een vertraging van 2,5 uur zou plaats vinden en dat ik via de website in de gaten moest houden voor eventuele wijzigingen. Ik vond het al schandalig. Mijn vriend was in dit geval de reiziger. Ik vond het niet netjes om hem alleen te laten en heb ik dus een afspraak afgezegd om met hem te blijven. Vervolgens keken wij in de website van vueling en daar stond de vertrektijd aangepast naar 10:48 was . Ik heb hem daar gelaten en ging weg. Gek genoeg, toen hij bij zijn gate was aangekomen bleek toch dat er een langere vertraging was en tot heden is de vertrektijd 12:03 . Mijn vriend gaat naar Portugal om belangrijk zaken te doen en er is namelijk iemand die hem zou gaan ophalen die ook zo lang moet wachten. Bovendien heb ik hem net telefonisch gesproken en hij zegt dat hij al 4 keer van gate moest veranderen. Ik vind dat deze vluchtmaatschappij super onprofessioneel is. Ze bieden de reiziger geen zekerheid en dat is niet de gang van zaken.

Afhankelijk van zijn vertrektijd die nog niet zeker is, eis ik een schadevergoeding. En als hij vandaag niet zijn dingen kan regelen, waardoor hij een dag langer in Portugal moet verblijven, wil ik het gehele reissom terug plus zijn verblijfskosten. Bovendien moet het bedrijf professioneler worden !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Roberta