Klacht: vertraging op heenreis en vertraging op terugreis

op 27 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 24/6 hadden de volgende vluchten vertraging:
1. Vlucht VY8318, Amsterdam 07.00 – Barcelona 09.15
> Rond 09:00 vertrokken
2. Vlucht VY3528, Barcelona 10.00 – Ibiza 11.00
> Rond 19:30 vertrokken, Ibiza rond 20:30

Op 27/6 had de volgende vlucht vetraging:
1. Vlucht VY3322, Ibiza 15.20 0 Amsterdam 17.55
> Verwachting is aankomst op 28/6 (de nacht van maandag op dinsdag) om 00:56 in Amsterdam.

Onacceptabel.

Vueling de schadevergoeding betaalt voor heen-en terugreis waar de passagier recht op heeft (inclusief alle andere passagiers), excuses aanbiedt en onder toezicht wordt geplaatst.

Dit kan niet zonder consequenties gebeuren. Van een lang weekend Ibiza bleven slechts 2 dagen over: vrijdag 24/6 was 'weg' en maandag 27/6 werd een zo mogelijk nog groter drama. Dinsdag 28/6 moet de passagier weer werken en komt midden in de nacht thuis. Onacceptabel!!!

Het gaat niet om mijzelf, maar om de passagier die ik rond 18:00 uur op maandag 27/6 zuo ophalen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht stefan hendriks

10 maanden geleden - Ik kan me voorstellen, dat Vueling geen klachten in behandeling wil nemen. Ik kan me ook voorstellen, dat Vueling het lastig vindt om een klacht in behandeling te nemen van iemand die geen passagier was. Wat ik gehoord heb over bv informatievoorziening tijdens de vertragingen was te triest voor woorden. Als Vueling een klacht niet als een kans om te verbeteren ziet, blijft het zoals het is en gezien mijn ervaringen 'van de zijlijn' en het aantal klachten dat op internet te vinden is, is dat zo mogelijk nog triester. Ik zal de passagier op het hart drukken een klacht in te dienen, voor zo ver dat al niet gebeurd is.

Reactie van de melder van de klacht stefan hendriks

10 maanden geleden - Overigens ben ik zeer benieuwd naar de reden van afwijzing

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan hendriks