Klacht: vertraging levering artikel

op 14 mei 2020 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Na zes weken heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen! Ik begrijp dat door de coronacrisis het moeilijk is om alle bestellingen tijdig te leveren, maar ik vind meer dan zes weken toch wel erg lang!
Het betreft :
– CENOCCO bezem en emmer
– ordernummer: 823966049
– besteldatum:28032020
– status: ONDERWEG

Ik hoop mijn bestelling zo vlug mogelijk te ontvangen!
Vriendelijke groeten,

Johan De Meester

Gewenste Oplossing:

Ik hoop op een snelle levering van mijn besteld en betaald artikel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan De Meester