Klacht: Vertraging, geen bagage, geen reactie.

op 19 februari 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte

Dinsdag 19-09-2017 zou om 15.10 mijn vlucht (vy8303) naar Barcelona vertrekken .
Dus om +/- 13.00 ingecheckt aan de Vueling balie te schiphol daarna door de Douane en het wachten kon beginnen tot 15.10 ! bij gate 35. Er kwam op het scherm te staan delay tot 19.00 (kan gebeuren ), alleen misschien is het dan beter om dit even om te laten roepen door de dienstdoende stewardessen, maar helaas is dit niet gebeurd ! Even een hapje gegeten bij HMS Schiphol (zie bonnetje ) om 17:14 en daarna weer terug naar gate B 35
Wachten tot 19: 00 totdat GATE CLOSED verscheen rond 18:30 bij GATE B35, daarna naar GATE D64 verwezen voor de vlucht van 19:00 ?
Om +/- 19:20 het vliegtuig in om vervolgens om NA 19:46 op te stijgen !!
Dit is bijna 5 uur later dan gepland. Toen het vliegtuig in de lucht was kwam de catering langs en moest ik tot mijn grote verbazing € 6.00 betalen voor een drankje en wat chips ?? (zie bonnetje)
Toen wij landen op Barcelona El-Prat liepen wij naar de bagage band toen er +/- een 1/2 uur later op het scherm verscheen dat wij naar de info balie moesten gaan. U raadt het al de bagage was er niet .de jufvrouw achter het loket noteerde wat gegevens en zei dat ik z.s.m gebeld zou worden over het afleveren van de bagage
Door deze vertraging was de bus van mijn werkgever al (lang) vertrokken (normale aankomst 17:30/18:00) en heb een taxi moeten nemen € 19.80 (zie bonnetje)
De volgende morgen ging ik naar mijn werk (20-09-2017), Omdat ik geen gereedschap had en geen veiligheidskleding/schoenen mocht ik van mijn werkgever niet werken waar hij mij voor ingehuurd had dit tot ik mijn kleding en gereedschap had ( 20,21,22 September 2017 ) hierdoor heb ik tot en met 22 september niet kunnen werken. Toen ik 22 September terug kwam in mijn hotel was mijn koffer gebracht (KAPOT)
Dit waren 33 werkuren x€.- p/u exclusief 21% BTW en de dagvergoeding van €50.- ex per dag (3) dit is totaal excl btw en de andere gemaakte kosten !
Ook heb ik op 20-09-2017 nieuwe sokken/ondergoed/toiletspullen gekocht t.w.v €52.30 bij Carrefour te Barcelona en daarna een taxi € 6.30 (zie bonnetje) terug genomen naar mijn hotel.
In de tussentijd heb ik diversen keren gebeld( en laten bellen door een spaansprekende collega) naar het opgegeven telnummer maar helaas zonder het gewenste resultaat

Mvg Herman Slaats

heb diversen malen een email naar Vueling gedaan helaas zonder resultaat gebrobeerdt te bellen heb zelf naar schiphol gebeld maar alles zonder resultaat

met vriendelijke groet
Herman Slaats
06-21444307

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman slaats