Klacht: Vertraging en slechte communicatie

op 06 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de heenweg 2,5 uur vertraging. We kregen een sms toen we al hadden ingeschekt. Vervolgens gingen er op de schermen op Schiphol zelf kijken daar stond gewoon dat we op tijd vlogen pas na ruim een uur stond het op de schermen. In alle restaurants op Schiphol was het een chaos en alles was vies.

Vervolgens op de terug weg weer een uur vertraging. Wederom geen communicatie op schermen. En het sms’je kregen we toen we al lang in het vliegtuig zaten. Vind dit heel slecht.
Dat er vertraging kan zijn dat kan maar geef goede communicatie.

Ook de beenruimte slaat nergens op je benen zitten letterlijk in je nek. Dan zit je bij het pas voor wat meer been ruimte rijden de stewardessen gewoon met hun karretje tegen me voeten aan, ze kijken nergens naar,

Vind ook slecht dat er niet even tijdens vertraging een lunchboxen of drankje word aangeboden.

Kortom nooit meer met vueling

Gewenste Oplossing:

Goede communicatie
Iets aanbieden mocht er vertraging zijn
Iets meer beenruimte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eduineveld