Klacht: Vertraging en geen eten

op 10 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Vueling,

Op vrijdag 31 augustus zou ik om 16.15 uur vertrekken van Amsterdam naar Valencia.

Helaas heb ik geen fijne vlucht gehad waar ik op hoopte. Ik had een vertraging van 3 uur. Dit wilde ik via de website aangeven maar ik krijg na het versturen van het bericht een error melding. Ook telefonisch krijg ik niemand te pakken die mij kan helpen met mijn klacht.

In het vliegtuig kreeg ik te horen dat er een motor lekkage was, hierdoor kon het vliegtuig niet vertrekken. Ik heb lang in het vliegtuig gewacht waarbij het niet zeker was wat er zou gaan gebeuren. Eenmaal na 2 uur te hebben gewacht werd er omgeroepen dat wij terug zouden worden gebracht naar de terminal en daar te horen zouden krijgen wat er ging gebeuren.

Wij mochten het vliegtuig op dat moment nog niet uit en bleven drie uur lang wachten. Om 19.00 uur werd er uiteindelijk omgeroepen dat wij toch met het vliegtuig zouden vertrekken. Het vliegtuig vertrok na 19.15 uur. Ik heb in totaal drie uur vertraging gehad.

Naast de drie uur vertraging en de vliegreis had ik gehoopt dat er wat te drinken aangeboden zou worden, dit was niet het geval. Wel had ik na 3 uur wachten in de warmte en nog 2,5 uur vliegen trek en dorst gekregen. Helaas kreeg ik te horen dat het eten op was en ik niks meer kon bestellen. Met de vliegruis heb ik ruim vijf en een half uur in het vliegtuig gezeten zonder eten en drinken.

Over het algemeen heb ik geen fijne vlucht gehad en hoop ik op een passende reactie.

Anna Verdonck

Ik ben tevreden met een vergoeding van mijn vertraging.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnaSV