Klacht: Vertraging + bagage kwijt!

op 21 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

De heenreis liep voorspoedig op 12 maart. 18 juni vloog ik terug vanaf Banjul naar Amsterdam samen met mijn moeder. We vertrokken in Banjul een uur te laat (reden vertelde ze niet) waardoor we de overstap van één uur in Barcelona niet konden halen. Nieuw ticket gekregen maar we moesten wel 7 uur wachten tot de volgende vlucht. Hun zouden de bagage regelen met de nieuwe vlucht. Vervolgens moesten we een uur wachten voordat we het vliegtuig in konden omdat ze geen stewardessen hadden die de ticket konden afscheuren. Eenmaal in het vliegtuig moesten we een uur wachten voordat het eindelijk vertrok! En wat denk je eenmaal op Schiphol zagen we onze bagage niet! Staat waarschijnlijk nog in Barcelona maar tot op de dag van vandaag nog niks over gehoord! 2 andere Nederlanders hadden hetzelfde probleem.

Mijn moeder en ik willen graag onze koffers terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manonflorie