Klacht: Vertraging air arabia 12-12-2017

op 16 december 2017 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12-12-2017
Vanaf 11 uur al bij tanger voor vlucht van tanger naar Amsterdam.
Er was vertraging hele dag tot 22.00 uur .en niemand vertelde ons wat er was.ik heb diabetes en spuiten 4 keer per dag ik had net genoeg eten bij me voor de lunch daarbij heb ik 4 keer water moeten kopen wat behoorlijk duur is op airport.
Pas aan einde van dag kregen wel een broodje en warme icetea er was geen keuze. .
Daarnaast had ik al een treinkaartje gekocht om verder naar huis te reizen (enschede ).
Dat is ook weer onkosten.omdat er geen treinen meer reden.en moest ik iemand regelen die mij op ging halen wat niet de bedoeling was.
En de volgende dag kon ik ook niet werken omdat ik te vermoeiend was.
En verder kon je nergens lekker zitten de hele dag rechtop harde stoelen terwijl ik al last heb van rug en nekklachten .en zo nog meer mensen ouderen kinderen die hele tijd huilden.
En toen we in de vliegtuig stapten kwam de bemanning langs met lekker geurende eten die ze verkochten.terwijl ons geld op was.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als er een compensatie kwam
Voor alle leed en onkosten dieper gemaakt zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marokko37