Klacht: Vertraging

op 17 augustus 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Gisteravond om 19.25 zouden wij terugvliegen van london luton naar schiphol. Uiteindelijk begon ons vliegtuig te taxien om 21.15, 2 uur en 50 minuten na het geplande vertrek dus. In de tijd op het vliegveld zijn wij ontzettend slecht behandeld, er werd geen contact met ons opgenomen, er werd geen informatie verstrekt, er werd ons valse hoop gegeven dat het vliegtuig eerder zou vertrekken wat later iedere keer weer verlengd zou worden met een half uur en er is ons geen enkele vorm van vergoeding aangeboden, niet eens een bakje koffie. Dit is 1 deel van de negatieve ervaring van het vliegen met vueling, eenmaal in Nederland aangekomen begon de rest van het gezeik. De laatste trein, waarvoor de tickets al gekocht waren werd gemist en we moesten dus vervoer zien te regelen van schiphol naar huis, al bij al alleen maar extra kosten.

Wat kunnen jullie ons bieden als tegemoetkoming

Vergoeding

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aron--