Klacht: Vertraging

op 17 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag moesten wij om 11:00 ons hotel uit zijn om vervolgens naar Florence te vertrekken om 18:30. We hebben uit eindelijk 3 uur op het vliegveld in Parijs, Orlys gewacht op onze vlucht. Steeds kwam er geen gate te staan bij ons vluchtnummer dus we vonden het al verdacht. Blijkt het dat er vertraging van 3 kwartier is terwijl wij en andere passagiers in paniek waren omdat een half uur van te voren pas bekend was dat er vertraging was en er niks op het bord verscheen. Dit is niet acceptabel en het is zeer onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag een vergoeding terug willen krijgen hier voor en dat het een stuk beter geregeld is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoukberkes