Klacht: vertraging

op 05 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Een vertraging van 3 uur slecht weer in Duitsland werd gauw omgeroepen overmacht dus geen vergoeding . kwamen ’s nachts om 4 uur in hotel moesten in een ander complexs zijn er is wat uit gelegd hoe ik er moest komen in het Grieks en zoek het maar uit.
Met honger naar bed en een dag vakantie naar de weg
en overal voor betalen ik had comfort geboekt en ga ik ervan uit dat je naast elkaar komt te zitten maar dat moest je ook reserveren koste ook weer extra wij hadden heel vroeg geboekt zou voordeliger zijn maar de prijs was exact het zelfde als een week voor vertrek wij hebben nog geluk gehad wij hadden wel goede vliegtuigen heen en terug het kon nog erger wij hebben veel wat gevlogen eerst met de kinderen nu met z’n tweeën altijd met transavia een keer met TUI geprobeerd . nooit meer. wat een zootje ze doen maar wat als ik de reclame al zie gaan de koude Rillingen over mijn rug

Als ik geen mails en geen reclame meer ontvang van TUI

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 57 Rob