Klacht: Vertraging

op 15 juni 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag avond 10 juni vlogen we met Easyjet vanaf Londen naar Amsterdam. Door een staking was er meer dan anderhalf uur vertraging, toen wij op Schiphol aankwamen stonden we drie kwartier in de rij voor controle. Door deze omstandigheden waren wij te laat voor de trein die ons naar huis zou brengen, hierdoor hebben wij moeten overnachten op Schiphol en moesten we extra kosten maken voor de trein/ extra vakantie dag ect.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat onze onkosten worden vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reiziger123