Mijn Klacht:
In mijn huis heb ik sinds 3 maanden geen of slecht bereik. Ik heb begin februari met Vodafone gebeld, de klacht werd erkent en ik zou gratis een versterker ontvangen. Na 6 weken nog niets ontvangen, ik moet ivm met werk vaak bereikbaar zijn dus weer gebeld met Vodafone kreeg te horen dat de apparaten op waren maar dat ik bij de lichting van 2 maart zat en dus snel zou ontvangen. Nu zijn we eind maart en ik heb net weer gebeld want ik heb nog niets ontvangen. Krijg ik net weer hetzelfde verhaal dat alles op is en dat ik bij de volgende lichting zit. Ik vind dit niet kunnen het gesprek wordt direct afgekapt wordt niet naar je geluisterd.
Gewenste Oplossing:
Als ik weer bereik heb in mijn huis en zo snel mogelijk het apparaat ontvang

