Klacht: verspreiding

op 13 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

een gedeelte van ons dorp uithuizermeeden, wordt er bezorgd op zaterdag en andere op maandag bv. zaterdag lijkt me ook logischer als op zondag bezorgen.als de folders al binnen zijn, waarom dan niet op zaterdag bezorgen.zijn meestal de kinderen ook vrij…

ik krijg hem gelukkig op zaterdag zodat ik maandag gelijk mn aanbieding kan halen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht fambrondijk@gmail.com

4 maanden geleden - Ikben het eens. Er zijn mensen die krijgen het op donderdag avond. En andere mensen week later op maandag of dinsdag. Die zijn altijd achter de meet.en dat klopt niet.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:26 geantwoord

De bezorgers lopen niet allemaal op maandag en dinsdag. Zij doen dus niet wat u vraagt. Er zijn er die op vrijdag en zaterdag lopen waarom niet allemaal op zaterdag.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Brondijk, Hartelijk dan voor uw reactie. Mocht het bezorgen van de Spotta folder toch te wensen over laten dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door fambrondijk@gmail.com