Klacht: vershouddozen

op 03 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste albertheijn,

Middels deze mail wil ik mijn ongenoegen uiten betreft jullie actie met de vershouddozen.
Ik ben tevergeefs op zoek in jullie winkel geweest voor vershouddozen,al een paar keer.
Iedere keer kreeg ik te horen dat ze de volgende dag binnen komen of dat ik in een grote filiaal moest kijken.
Zo heb het ook gedaan al drie keer naar de stad geweest in AH XL en hadden die hadden ze niet.
Op het moment is actie afgelopen en ik zit met mijn volle kaart een de tweede bijna vol.
Het gaat mij echt niet om die ene doos of twee maar vind echt jammer dat jullie steeds meer op
Kruidvat en de Aldi beginnen te lijken. Van jullie had ik meer verwacht want jullie zijn een winkel met een naam.
Jammer!
Hopelijk gaan jullie de volgende keer er over nadenken en niet toelaten dat jullie op zo een
goedkope manier jullie vaste klanten gaan verliezen.
Mubera Hasanovic

Gewoon belofte nakomen en op tijd voor zorgen dat de actie artikelen voorradig zijn!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mubera