Klacht: Verschrikkelijk vieze cottage

op 15 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Allereerst wil ik melden dat wij al 6 jaar zeker 4a5 keer per jaar naar CP gaan, dat de huisjes oud en geen luxe beschikken weten we dan ook. Maar deze keer was de schoonmaak toch echt te wensen over gelaten. Bij aankomst een vies en smerig huisje wat naar mijn mening echt niet schoongemaakt was.
De vloer ten eerste daar bleef je letterlijk aan plakken
De magnetron kon niet gebruikt worden zo vettig was deze
Achter de banken lagen nog snoep papiertjes van de vorige bewoner
Tussen de koelkast lagen plakken kaas van de vorige bewoners
Het opgedroogde hondenvoer van de vorige bewoner zat nog op de keukenvloer
De m m s lagen tussen de banken
Het beddengoed was aan beide kanten kapot de gaten erin
De badkamer lag vol met haren, en de syfon van de wastafel lekte behoorlijk zodat heel de vloer onder lag als je je tanden nog maar ging poetsen.
Ik zeg nogmaals verwacht echt geen luxe en weet wat ik boek maar dit huisje was echt een drama
Gemeld uiteraard bij aankomst bij de receptie en het enige dat ze konden aanbieden was een drankje op de plaza.
Ik heb zelf een halve dag alles schoongemaakt om het een beetje leefbaar te maken voor onze 2 kinderen.

Ik zou toch echt graag een redelijke en fatsoendelijke compensatie willen, aangezien wij zo vaak komen op het park

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 februari 2018 om 13:54 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft een e-mail verzonden naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast heeft ervaren. Het is uiteraard onaanvaardbaar dat de cottage niet goed was schoongemaakt bij aankomst van de gast. De verantwoordelijke afdeling hebben wij hiervan in kennis gesteld zodat er actie kan worden ondernomen. Ter ondersteuning van onze excuses, werd er een Digitale Voucher, geldig op een volgend verblijf aangeboden.

Heeft op 21 februari 2018 om 17:12 geantwoord

Naar mijn mening absoluut geen reële oplossing,

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke1984@